Losy Absolwentów Naszej Szkoły podstawie danych z Systemu Informacji Oświatowej oraz instytucji takich jak Ośrodek Przetwarzania Informacji i Zakład Ubezpieczeń Społecznych, możemy zaprezentować ich ścieżki edukacyjne i zawodowe.
Edukacja i Kariera
W raporcie uwzględniono informacje o 83 absolwentach naszej szkoły. Wyniki pokazują, że osiągają wysoki poziom aktywności edukacyjnej i zawodowej, w porównaniu do absolwentów innych techników w Szczecinie.
Kontynuacja nauki:
- 90% absolwentów podjęło studia wyższe,
- 1% zdecydowało się na naukę w szkole policealnej.


Najczęściej wybieraną dziedziną studiów były nauki inżynieryjno-techniczne, a najpopularniejszym kierunkiem informatyka techniczna i telekomunikacja.
Zatrudnienie:
- 2% absolwentów łączyło pracę i naukę,
- 5% absolwentów podjęło pracę, ale nie kontynuowało edukacji,
- 0% absolwentów było zarejestrowanych jako osoby bezrobotne.

Wnioski
Dane wskazują, że absolwenci naszej szkoły osiągają bardzo dobre wyniki w zakresie kontynuacji edukacji i podejmowania pracy. Ich ścieżki zawodowe i edukacyjne świadczą o wysokim poziomie przygotowania do dalszej kariery.
Wysoki odsetek kontynuujących naukę, zwłaszcza na kierunkach inżynieryjno-technicznych, potwierdza skuteczność naszego programu edukacyjnego. Co więcej, zerowy poziom bezrobocia wśród absolwentów sugeruje, że nasza szkoła skutecznie przygotowuje młodzież do wyzwań na rynku pracy.
Cieszymy się, że nasza szkoła umożliwia absolwentom dynamiczny start w dorosłość! Dumni z naszych absolwentów, życzymy im dalszych sukcesów!
źródło: Raport roczny z monitoringu karier absolwentów szkoły TECHNIKUM INFORMATYCZNE “SCI”. Monitoring na podstawie danych rejestrowych. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2024.
Raport jest dostępny na zasadach licencji „Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe”.